יום שישי, 31 בדצמבר 2010

1953-1


עדיין אינני יודע לקרוא. ילדים גדולים ממני מציעים ללמד אותי אבל אני דוחה את הצעתם . אמי קוראת לי ספרים שלמים. בעיקר חביב עלי ספרו של יעקב לודויג גרים "שבעה במכה אחת" שמספר על חייט שניצח במחיאת כף אחת שבעה זבובים.

*
בשכונת מקור חיים גר מרפא שיניים. הכלב הגדול המנומר שלו "אלף" נושך אותי בראשי כך שדם נוזל לי גם על החזה וגם על הגב. איני מתרגש מן הזריקות נגד כלבת כי התאהבתי בחזיר ים שהיה באקווריום של בית החולים. חיכיתי בקוצר רוח לזריקה הבאה כדי שאראה אותו שוב.


*
חצר ביתנו גובל בפסי הרכבת. פעם מתאספת שם חבורה מילדי השכונה ואחת הבנות מציעה מבחן אומץ - שנראה לנוסעי הרכבת את הישבן. כולנו עוברים את המבחן בהצלחה.


*

במרחק מאה מטרים מביתי יש שלט שמורה לרכבת לצפור, אבל כאשר אני ישן אינני מתעורר לא מצפירתה ולא מן הרעש שהיא משמיעה בעוברה, רעש שמרעיד את כל הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה