יום שלישי, 4 בינואר 2011

2004

במשך כמה חודשים אני עוזר לשני תסריטאים לסיים תסריטים ארוכים שהתחילו לפני שנים. אחד התסריטים עוסק בדמותו של המיסטיקן היהודי בן המאה השמונה עשרה יעקב פרנק. אחר מתאר עיר שתושביה חיים בלי להשתמש בכסף. במקביל אני מעבד לתסריט סיפור קצר של חיים הזז שנקרא "חתן דמים". תסריט זה נועד להמחיש שגם מי שחושב שהוא יודע עברית אינו ממש בקיא בה. כל התסריטים נשארים במגרה.

 *
אני לומד בכוחות עצמי את תוכנת "אקסס", שנמצאת בחבילת התוכנות של אופיס, על מנת לעזור לבני בהנהלת החשבונות של העסק הזעיר שלו. עם הזמן אני מגלה שניתן להשתמש בה ביעילות לאחסון ולשליפת טקסטים בכל תחום ולאו דווקא בחשבונאות. בשנת 2003 אני ממציא באמצעותה מנוע חיפוש ששולף ממאמרים רבים את הפסקאות שבהן נמצאות מילות החיפוש של הגולש. בשנת 2004 אני רושם עם שותף שני פטנטים על ההמצאה, ואנחנו מעלים את התוכנה לאינטרנט לשימוש חופשי של הציבור.

זוהר סטולר עיצב את דף הבית של מנוע החיפוש שהמצאתי

*
ב- 20.4.04 מתפרסמת באמצעי התקשורת בעולם תמונתו של זאב ויליאם ברקן בן השלושים ושבע החשוד כסוכן מוסד. שמו מתפרסם פעם נוספת בפרשת חיסול מחמוד אל מבחוח בדובאי בשנת 2010. אחדים ממכרי מתקשרים אלי לשאול בבדיחות אם הפרסומים הנ"ל הם עלי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה