יום שני, 3 בינואר 2011

1982


מעולם איני יוצא מגבולות הארץ. אבי, שבתפקידו כשוטר ירושלמי מתמודד לעתים קרובות עם החרדים, ומבקר לעתים אצל רבניהם בגלל שהוא אחד השוטרים היחידים שדוברים יידיש, נוהג לומר עלי: "הבן שלי והרב עמרם בלוי לא יוצאים מירושלים".


1983

באוגוסט 1973 אשתי ואני קונים דירה. בתחילה המשכנתא כה גבוהה שבקושי נותר לנו כסף למזון, אך לאחר מכן חל פיחות ענקי בערך הכסף הישראלי לעומת מטבעות אחרים ואנחנו משלמים את המשכנתא כולה במשכורת של חודש אחד. בשנת 82 הבורסה גואה. אני קונה "מילון למונחי הבורסה" ומשכנע את אשתי למכור את הדירה ולהשקיע את הכסף במניות. במשך שנה שלמה אנחנו מרוויחים משכורת נוספת בלי להתאמץ. אשתי חוששת, אך אני מאמין שאנחנו מוגנים כל עוד הבנקים אינם קורסים... אבל אז, ב1983, קורסים הבנקים.

1984

אני קונה את עיתון "חדשות" מדי יום כדי לקרוא את הטור של דן בן אמוץ. הוא מזכיר מדי פעם שהוא כותב למועדון ששת הקוראים שלו, ואני בהחלט מרגיש (ביחד עם עוד כמה אלפי קוראים) שאני אחד מהששה האלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה