יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

התבוננות במים



בשבועות האחרונים אני מוצא את עצמי עסוק יותר ויותר בצילומי מים ובכתיבה  על מים. אני מסכם את ממצאי במצגת בפליקר בשם התבוננות במים. המצגת כוללת גם צילומי מים שצילמתי לאורך השנים ללא כוונה מיוחדת, אשר אליהם הצמדתי טקסטים שלי, שאת חלקם כתבתי לצרכים אחרים, אבל במסגרת המצגת הם קיבלו משמעויות חדשות וחיים חדשים.
קדמו למצגת זו כמה גלריות בפליקר שהעיקרית ביניהן היא The Essence of Water, שבהן ריכזתי צילומי מים נבחרים (ומעולים) של צלמים אחרים, ולחלקם הוספתי טקסטים שלי. 
עד כה לא ניסיתי בכלל להבין מדוע בחרתי להתרכז דווקא במים, אבל כעת, כשאני מנסה לברר זאת, נדמה לי שזה התחיל באקראי, בגלל שצילומי המים במצלמה החדשה שלי יצאו כל כך מוצלחים בעיניי. במבט לאחור נדמה לי שעדיין יש לי צורך להוכיח את צדקת שיטת התכנים הזעירים שעליה התבסס מנוע החיפוש באינטרנט שהמצאתי לפני כעשר שנים. אלא שאז התייחסתי רק לחיפוש בטקסט, ואילו כעת אני מתחיל להתייחס גם לחיפוש בתמונות.  ברור לי שמי שיחפשו באינטרנט חומר על מהות המים יקבלו בעיקר חומר לא רלוונטי, אבל נדמה לי שהם ירגישו לגמרי אחרת אם הם יגיעו למצגת שלי.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה