יום ראשון, 2 בינואר 2011

1971-2


ככל הידוע לי אני אחד הסטודנטים היחידים שהגישו למוריהם את העבודה הסמינריונית שלהם כספר. אני מעתיק במחלקת כתבי היד של האוניברסיטה העברית בירושלים את "ספר המולדות" מאת רבי אברהם אבן עזרא, ומוסיף לו מבוא והערות. הספר יוצא לאור בהוצאת מאיר בקאל, בתוך סדרת ספרים שכוללת את כל האנציקלופדיה האסטרולוגית של רבי אברהם אבן עזרא. בנוסף אני מקבל מבקאל על כל שעת עבודה כפליים משכר עבודה של סטודנט. אני נבחן על העבודה הסמינריונית בפני מורי החוג לאגדה שנכלל בחוג לספרות עברית, ואלה אומרים לי שאין להם מה לשאול אותי כיוון שאינם מתמצאים בנושא שעליו כתבתי.

*
בבקעת הירדן במוצב "ורדית". אני מספר לחברי שעשיתי עבודה סמינריונית בנושא אסטרולוגיה, ואלה מבקשים שאתאר להם איזה תכונות יש לכל מזל. אט אט נפוצה השמועה ברחבי הגזרה ואני מתחיל לענות בטלפון שדה על שאלות באסטרולוגיה של חיילים שאינני מכיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה