יום שני, 3 בינואר 2011

2002-1


אני חולה בטיניטוס (זמזום טורדני). אני מדבר עם חברים, ונודע לי שיש רופא שמתמחה במיוחד בטיניטוס בשם ד"ר זכריה שמש, שעובד בהדסה עין כרם, אבל מטפל רק בתיירים. אני מצליח באמצעות שר"פ (שירות רפואי פרטי) להתקבל לטיפולו כתייר, ומשלם מראש כ 14 אלף ₪. אני תובע את חברת הביטוח. אומרים לי: איך תוכיח שאתה חולה בטיניטוס, זאת מחלה סובייקטיבית. אני מביא להם את הקבלה ושואל: מי יהיה משוגע לשלם 14 אלף ₪ תמורת ריפוי מחלה שאין לו?



*
אני מפסיק לעשן לאחר למעלה מארבעים שנות עישון, בגלל שאני מקבל את דעתו של הרופא-המומחה שהעישון מחמיר את מחלת הטיניטוס שממנה אני סובל. אין לי יסורי גמילה... אולי בגלל שאני מחליט לא לדבר על הפסקת העישון לא עם עצמי ולא עם אחרים.


  
*
ד"ר זכריה שמש, גילה שאחד הגורמים למחלת הטיניטוס הוא מחסור בויטמין B12 . הוא מציע לי לאכול פעם בשבוע כבד עגל, כי יש בו כמות אדירה של ויטמין זה. מכיוון שאני סולד ממראה של בשר נא הבן שלי מתנדב להכין לי מדי שבוע מנת כבד עגל בדבש. אני מקיים באדיקות גם את שאר המלצותיו של ד"ר שמש: מפסיק לאכול מלח, לשתות קפה. בכל פעם שיש לי רעש באוזניים אני מחפש איזה מזון שאכלתי יכול היה לגרום לו. אני נעשה לגלאי-מלח, ומגלה שיש מלח אפילו בעוגות מתוקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה