יום שלישי, 4 בינואר 2011

2008-3


אני לומד בכוחות עצמי לערוך סרטי וידיאו. באוגוסט 2008 בני, שיר, ואני מעלים את הסרטון הערוך הראשון שלנו ליוטיוב (תוכנה לשיתוף סרטי וידאו באינטרנט). הסרטון מתעד את "הכניסה לירושלים של מעלה" - נסיעה קצרה ממוצא לירושלים, כאשר המצלמה מופנית כלפי השמים. אני מפרסם את הסרטון תחילה בלי מוזיקה תחת הכותרת "סרט שמחפש מוזיקה". לאחר חודש שולח לי מלחין בשם כריס אלכס מוזיקה לסרט, ובהמשך כריס ואני משתפים פעולה גם בסרטי וידיאו נוספים.


*
ביולי 2008 אני מתחיל לפרסם בפליקר (תוכנה לשיתוף תמונות באינטרנט) פרויקט צילום בשם "ירושלים של מעלה". במשך שנים אני נוהג ללכת כשעה במסלול קבוע בשכונת מגורי. יום אחד אני שם לב לכך שהמבט שלי מוגבל תמיד על ידי בניינים והרים, והכיוון היחיד שבו יש לי ראות בלתי מוגבלת הוא כלפי מעלה. בצילומים שבפרויקט זה השמיים תופסים את רוב שטח התמונה, כאשר למטה יש רצועה צרה של ירושלים. שנה לאחר מכן הרעיון הזה מתפתח בפרויקט צילום שאני קורא לו MIRROR PHOTOGRAPHY שבו אני מצלם חפצים שמונחים על גבי מראה שמופנית כלפי השמיים.

ירושלים של מעלה




MIRROR PHOTOGRAPHY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה